söndag 15 augusti 2010

Insnöad i augusti


Hej på er !

Insnöad i aug det är precis vad jag är !!!

Jag tror inte precis att jag är 
ensam i världen om att "snöa in "på grejer.
Däremot kan man undra hur det kommer sig
att man plötsligt bara älskar nånting och ser 
det vackra i något som man inte såg igår.


Insnöandet just nu är 
kedjor.... ju rostigare och 
grövre desto bättre
men även gamla tunna går bra .


De behöver inte användas 
till något speciellt 
utan bara som här hängandes 
i ett skåp som dekoration........





eller på tallrikshyllan i köket.


De här har faktiskt en funktion  på
kakelugnen, använder vi inte
dem blir vi inte bara 
insnöade utan säkert också innebrända.




Skor med kedjor på finns såklart i hallen. 
Det hade väl varit konstigt annars
i min insnöade värld.
 
Kika in imorgon om ni vill se
mina insnöade  kedjor ute.

Insnöade kramar från Bittan

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin