tisdag 25 maj 2010

Tips till aug i maj...

Det här är INTE min trädgård....


..... å det här är INTE mitt "lilla" hus.


Det här däremot  det ÄR min man :-)
Darlingen himself !!!



Eftersom det har regnat konstant hela
dagen idag blir det inga bilder på mäss-
shopping från helgen.
Kommer säkert en annan dag istället.


Tänkte däremot passa på att tipsa om det andra
slottet som vi besökte , nämnligen Fredriksborg kungliga
strax utanför Helsingör. Sååååå vackert.

I mitten av augusti kommer det att vara en
liknande mässa som Ledreborgs här i denna gigantiska slottspark.
Vi gick bara en liten promenad närmast runt slottet och den var 2 km !!!!

Mässan heter Garden living och är abolut värt ett
besök om ni har vägarna förbi annars är det säkert värt en omsväng :-)

Då är det nog inte så här ödsligt i parken precis.

Ha det bäst

Kram Bittan

3 kommentarer:

Elzie sa...

Ja, det var ju ett litet nätt ställe du besökte, haha. Den parken vill jag ha. Plus ett 100-tal arbetare som sköter om den medan jag vankar omkring på den 2 km långa promenaden. Ja, drömma kan man ju alltid!

Här är det uppehåll för tillfället och gubben rusade ut och började klippa gräset. Hoppas verkligen det håller uppe hela tiden så han får det färdigt. Det var vääääääldigt långt och vääääääääääldigt tjockt, haha.

Hoppas du och darlingen har en skön kväll. Ikväll får man vara hemma och det är så skönt!
Kram Elzie

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på idag.Hoppas att du får en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥

Älskade pion sa...

Härliga bilder.Ditt förra inlägg....vad mycket fint ...jag blir alldeles stum....och det händer inte så ofta.;)Kram Ulrika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin