onsdag 30 december 2009

Årets sista dag....



...höll jag på att skriva. 
Men det är ju inte förrän imorgon. 
Återkommer då med årskavalkaden ..... eller inte ;-)

Detta året har absolut utan konkurrens varit det mest omtumlande och händelserika i 
VÅRT LIV .
Mycket roligt men oxå mycket sorgligt har hänt.






Prinsen och Prinsessans almanackor från deras födelseår -100 


Ska försöka hitta våra oxå . Tänk hur det var att leva då ....
Lantlig, romantisk shabby chic inredning i orginal  :-)






Idag har nya bilen hämtats . 
Lika fort försvann den . 
Mutor mutor !!!!
Om vi kommer med fika -läs semlor-  
kanske vi kan låna den tills imorgon  beslutade Prinsen.

Det blev en "årets bil 2009",
i övermorgon är den totalt ute så då får vi väl behålla den.




Ses imorgon


kram Bittan

3 kommentarer:

Elzie sa...

Haha! Ja, inte lätt när man har barn i körkortsåldern. Tack och lov väntade mina barn med att ta körkort tills de flyttat hemifrån!
Ser fram emot en kavalkad - om det blir nån.
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram Elzie

Cathrin sa...

Pst......han kan låna min bil om han vill, eller visst ja, hur var det nu med slanka linjen efter nyår.
Har lite dåligt minne så jag kommer inte ihåg riktigt vad som sagts om det, fniss.

Om vi inte hörs så önska jag Dej och familjen Ett Riktigt Gott Nytt År.

Kram Cathrin

Efter behag sa...

GOTT NYTT ÅR

Hoppas det blir ett händelse rikt sådant i positiv riktning för er.


Kramar från Ann-Louise med familj

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin