Hej från fredagens prepåsk!
Har man preadvent kan man väl lika väl ha prepåsk.
Ja varför inte så det har vi kört på i ett par veckor nu.
Gult är inte precis min favoritfärg men är det rätt nyans så funkar det fint.
Det behövs inte så mycket för att skapa prepåskstämning.....
ljus, några påskkransar, matchande blommor och påskplockmat räcker gott.
Kvällens plock var castellopaj med körsbärsmarmelad och västerbottenbakelse.
Det är nåt att bjuda Påskharen på det för
betyget blev med beröm godkänt av min
alldeles egen "försökshare:-)
Än så änge har jag inte bestämt om rätterna ska vara med på påskbordet på Påskafton,
som förrätt nån av de andra dagarna eller om det blir både och.
Ljusen kommer som vanligt från min fina kollega.
Vill du beställa så gör du det på instagram på @jenosapecandle.
Ha en fin ...... vad sjutton nu tisdagen i påskveckan heter???
Var tvungen att googla i år igen.... ja just det vita tisdagen var det ju,
den som kommer efter blå måndagen och före askonsdagen.
Här väntar kvällsjobb men först ska jag köra på mannen...
mot sjukgymnasten.
Kram B



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar