Redan mitt i veckan igen,
när det är söndag på en måndag och man är påskledigheten lördag, söndag och måndag
blir man helt veckovill .
Men på rätt håll som tur är ... snart är det helg igen :-)
Allra sötaste Lilla Ja växer så det knakar, mannen har tagit bort stygnen
och kökbytet i stan är i full gång med allt vad det innebär.
Även om vi inte gör något av det praktiska själva så är det
en himla massa jobb med det ändå....
allt ifrån information om att vattnet ska stängas av ,
söka leverenser som är på villovägar,
skräp mm mm.
Tur att mannen kan sköta lite via telefon från soffan ia f.
Ha en fin Lillelördag.
Min ska tillbringas med kvällsjobb på jobbet
vilket innebär att jag hinner att njuta en stund på förmiddagen i det fina vädret.
Härligt!
Kram B




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar