tisdag 5 april 2022

Från pastelligt till natur


Påsk i "växthuset" eller från pastelligt inne till natur ute.
Ja vadå .....det ena behöver ju inte utesluta det andra.
När den nya kransen fixades till i helgen var det fortfarande vår
men nu har den visst helt kommit av sig.
I morse vaknade vi upp till snö och kallt,
tur att det är en vecka till Påsk så värmen hinner tillbaka igen. 


Idag är det en vecka sen operationen och uppassningen lär säkert fortsätta
ett gäng veckor till. 
Att köra runt på honom på min lediga förmiddag idag stod på dagens agenda
 sen fick han klara sig själv när jag jobbade kväll.



Nu är denna tisdag strax slut med
och vips är det mittiveckan. 

Ha det bäst.

Kram B 

 

1 kommentar:

chanee sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin