Nytt och modernt på jobbet.
Idag har det verkligen varit en kontrasternas dag.
Katalogsläpp , pressvisning och jordgubbsmingel kl 8 i morse på jobbet.
Årets Ikeakatalog känns ny och modern fast det fanns faktiskt "ett par" jättefina mysmiljöer i den också.
Gick skapligt att jobba med piratlapp och eftersom jag varit hemma en vecka fanns det "lite" att göra.
För att citera en kollega :
Jag skulle få jobb på Brandkåren direkt
med den erfarenheten av utryckning och släckning.
Problemet är att det fortfarande brinner när man rycker ut och släcker nästa .
Jaja man kan iaf inte klaga på att tiden går långsamt
och efter
19 år !!!!!! där ,
får man väl lov att säga att man är van.
Skönt att komma hem till lugnet och tystnaden. Fick för mej att jag skulle fota "tema rost"
Kom just på att jag glömde den största
rosthögen i trädgården ,nämligen husbilen " Tajkon".
Sälja den ???
Är du inte klok får jag alltid till svar av T när jag föreslår det.
Man kan väl inte sälja en familjemedlem heller !!!!!
Näääää kanske inte,
men nästa sommar kommer den att vara faluröd
med vita knutar om den ska stå kvar .
Äkta penselmålad av mej.
JAG LOVAR !!!
nu när det börjar mörkna lite tidigare om kvällarna .
Gör visserligen det under ljusa sommarkvällar oxå
(ja inte mörknar alltså utan tänder ljus )
för att sen upptäcka att de fortfarande brinner när man hämtar tidningen morgonen efter.
vara som det är ,
men det som är i trä blir nog snart vitmålat.
Den gamla köttkvarnen passar bra ihop med det rostiga underredet.
Där har mannen och jag liiiiite delade mengar .
Märkligt:-)
Märkligt:-)
upptäcks en massa rostiga saker
som står lite här och där.
Flyttar om lika mycket ute som inne snart känns det som.
Flyttar om lika mycket ute som inne snart känns det som.
de går inte att tända längre
men det gör inte så mycket.
Står som vakande ufon i sin zinkkruka.
Härligt rostigt inlägg!! Mycket fina saker du visar!!!Men du o din blogg är definitivt inte rostiga;))
SvaraRaderaGo kväll!!!
~~♥Många kramar Millan♥~~