
när jag ska börja jobba igen med svart lapp för ögat.
8 timmar framför datorn kräver lite övning här hemma .
Fastnade totalt i Picnic ,
har alltid varit motståndare till digiscrap och är det fortfarande .
Men var iaf tvungen att testa en enkel variant med några foton på min jätteflaska .
Man kan göra mycket annat kul och användbart med det programmet speciellt om det är uppgraderat. Har du inte testat så gör det
HÄR
Nu ska snart privatchauffören köra mej till H som ska fortsätta att köra på mej till Loppis i "skogen ".
8 timmar framför datorn kräver lite övning här hemma .
Fastnade totalt i Picnic ,
har alltid varit motståndare till digiscrap och är det fortfarande .
Men var iaf tvungen att testa en enkel variant med några foton på min jätteflaska .
Man kan göra mycket annat kul och användbart med det programmet speciellt om det är uppgraderat. Har du inte testat så gör det
HÄR
Nu ska snart privatchauffören köra mej till H som ska fortsätta att köra på mej till Loppis i "skogen ".
Picnic ät ju jätteskoj!!Kan göra mycket fint där!!men vår data är sååå seg...att det blir inte så mycket!!;(
SvaraRaderafin bild i alla fall!!!
♥kramelikram♥:))
Kan inte så mkt on picnic ännu men verkar spännande. Är det krångligt att bli medlem och så, för de krävs va?
SvaraRaderaHa de fint
ida, ny bloggläsare (: