fredag 14 augusti 2009

Kärlek.....


efter 23 1/2 lyckliga år tillsammans ,
(faktiskt på dagen imorgon )


säger mannen när han hämtar mej på jobbet :

-Synd att jag inte kan överraska dej med blommor.

-Varför inte det ?

-Du är ju med i bilen och då blir det ingen överrakning .

Snacka om män från Mars och kvinnor från Venus.

Jag skiter väl fullkomligt i om jag sitter i bilen utanför en blomsteraffär
.......det är överraskning ändå , bara jag får blommor !!!!

Får väl backa lite....han hade en annan överraskning hemma rosa bubbel och bubbla i badet .
Han är inte så dum ändå ;-)

Med tanke på att han återigen åker på speedway imorgon så inser han att han behöver vara lite smart .

Skål !










1 kommentar:

  1. Ha,ha,ha ja se karlar de är ett släkte för sig. Skrattade högt för mej själv. Härlig blogg du har, tittar in lite då och då. Ha en trevlig lördag.//Cathrin

    SvaraRadera