lördag 8 augusti 2009

en solig hemma dag.....




Lite lagom ansträngande att guppa på en luftmadrass
i poolen och ta en slurk rosensaft.


T har också en hemmautedag idag med lite
grävning och fixande fast han samtidigt har jour.

Även han har badat men de bilderna lämpar sig inte här.

Som tur är har vi insynsskyddad trädgård .

För när väl badkrukan ska hoppa i gör han det givetvis

NAKEN.


Tror att jag ska scrappa bilderna och sätta in det i årsalbumet
där varje sida är 30 x 30 cm.
Det behöver jag inte berätta.
Får bli en glad överraskning när han bläddrar i det framåt hösten :-)

1 kommentar:

Home No.1 sa...

hhhaaaaahhaaa...du är ju bara för rolig!
Finns fler som badar nakna i poolen*BLINK*
Kram Annica.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin