lördag 4 oktober 2008
nu är dom på plats.... bokstäverna som jag beställde för länge sen. Passade perfekt bredvid källarfönstret. Prinsessan tyckte att de skulle sitt i annan ordning. Gissa vad ???? Omeh ...haha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar