onsdag 10 september 2008

Kortisonspruta och absolut stillhet i 2veckor om det nånsin ska bli bra i axeln som numera även innefattar armen. Jag som skulle jobba imon !!!
Tillbringar några timmar i telefon med min gruppchef F, administratör A-C, It-ansvarige A, kollegan J, Personalchefen A samt min Ecoansvariga E. Personalchefen A kommer hit ikväll på en fika med uppkopplad jobbdator.Hon fick mitt lösen för att kunna lägga in sjukfrånvaro och hänvisning .Hon insåg att det hade kommit så mycket så hon inte kunde vidarebefordra allt . Hopplöst ...3 dagar hemma utan hänvisning !!!!

Prinsessan har lovat att ta hand om sin enarmade mamma och bädda ner henne. Hennes förslag var att vi skulle åka och köpa en laptop så "jag" kan ligga i sängen förutan dator klarar jag mej inte. Misstänker vem som behöver en laptop mest :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dej! Du får blogga på istället - har lagt in länk till din blogg i min.
Fast...kanske hade armen blivit bättre av en liten Londonresa.....lovar att ta med mej E hem och hålla koll på henne så hon inte bara dricker "raggargrogg":-))

Catta

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin