söndag 28 juni 2026

Kan bli lite tjatigt men ack så härligt


Vet att jag tjatar om hemester men det är ju därför vi
har skapat vårt uteparadis …….
för att ha en härlig ledighet hemma den finaste tiden på året.
Resa utomlands gör vi på andra tider, de senaste åren har hemester bara varvats med en och annan svemestertrip till kusten
och det är exakt det vi är iväg på nu när detta publiceras.
Hav eller i a f sjö vill vi ha och
det enda som saknas hemma är sjöutsikt och då såklart Vätterutsikt.
För att få det måste vi lämna tomten och gå upp på berget så 
vi får nöja oss med utsikt över en 
lummig blommande trädgård och hela dalen nedanför.
Inte fy skam det heller.



Vi har satsat på många parasoll och bekväma sittplatser både vid matbord,pooldäcket, ute i trädgården och på andra altanerna.
Allt för att kunna utnyttja sol eller skugga på bästa sätt.
Vad är du…..tema hemester , svemester eller utomlands på sommaren?
Om ni vill veta hur det gick i fredags och vad vi har varit u helgen så missa inte att kika in snart igen.
Å ja just det …….
i eftermiddag blir det kalas för han som fyllde år häromdagen
så dokumentationen om allt lär inte bli förrän imorgon. 

Kram B





 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin