Lycka är när födelsedagsbarnet
kommer cyklandes tillsammans med lillebrorsan
för att ta sig ett bad.
Presenterna får han på söndag när det är kalas
men såklart blev det lite firande när han kom idag med.
Halleluja för bästa köpet……
en poolvärmare!
varför vi inte har fixat en innan kan man ju undra för
nu badas det från tidiga morgon till sena kvällen
för oss med.
Halleluja nummer två är hemester och att sommarvädret fortsätter
tänk vilken utomordetligt bra idé det var att ta tidig semester.
Även om vi nyss var iväg söderöver i två veckor
och jag p g a det egentligen
ville ha sen prickades det rätt ändå.
Vi ska förresten inte bara ha hemester dessa veckor,
lite hav och planerade trippar kommer det allt att bli med.
Ha en fin kväll och ni missar väl inte
matchen i natt va?!
Kram B






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar