måndag 4 december 2023

När klockorna stannar mitt under brinnande pandemi.....









❤️ ❤️❤️

Fjärde december 2020 stannade klockorna igen.
Mitt under brinnande pandemi och med restriktioner som hela tiden
ändrades kom hon till världen.......
vårt femte lilla underverk.

Prinsessan E.

Grattis till världens sötaste, roligaste och mest envisaste
och bestämdaste lilla fröken 
och lika mycket grattis till mej som har en av de 
absolut viktigaste titlarna man kan ha: 

Farmor. 

Lilla Jag började prata väldigt tidigt och sen dess är hon ALDRIG tyst,
hon har koll på allt och lite till och har ett
ordförråd som få. 
Med ett orubbligt sjävförtroende, 
kan själv och att inget är omöjligt möter hon livet
och det önskar jag av hela mitt hjärta att hon behåller.

I hennes sällskap är det aldrig lugnt och man har konstant roligt hela tiden.

❤️ ❤️❤️




Med två äldre brorsor går det oftast livat till 
men det råder ingen tvekan om vem som är tjej och vem som bestämmer haha.
Att hon gillar klänningar och blingbling råder det heller ingen tvekan om,
den röda hon fick av oss blev poppis.
Kalas hade hon som sagt tillsammans med största brorsan i lördags 
så idag på den riktiga dagen blir det en stor grattiskram.




❤️ ❤️❤️



Kram från Farmor B 
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin