torsdag 13 oktober 2022

Innan man hann blinka......




Hej hej!


Innan man hann blinka gick tydligen denna veckan med .......
eller ja i a f nästan.
För min del är det bara en åtta-sjuttonfredag kvar imorgon sen är det visst helg igen.
Ja inte mej emot:-)

Hoppas allt är bra.

Här är det fint men det går som sagt lite för fort
Ja ja så blir det ibland och det är väl inte konstigt 
då det är mycket både på jobbet och i livet.....
men mest roligheter som tur är.




Här har det varit en strålande vacker solig höstvecka sen vi sågs senast.
Förutom jobb på jobbet och med fastighetsbolaget
 har vi hunnit med att ha en liten nattgäst en kväll,
barnvakt åt en liten Prinsessa den andra plus kvällsjobb däremellan
så det där höstvädret har jag bara njutit av genom jobbfönstret. 
Och till och från bilen med såklart.




Dessa bilder är från förra helgen,
då när vi njöt desto mer ute på riktigt.
 Både i trädgården och på utflykt.
Den där snyggt dammsugna gröna gräsmattan utan ett endaste löv som skymtar
är ett minne blott såg jag precis.
Nu är den täckt av nya löv igen så det lär bli repris på den sysslan till helgen........






.....men först ska vi ut på roligheter både imorgon kväll och på lördag
och på tal om det så måste jag ta tag i roligheterna från förra helgen.
Jag har en himla massa som inte har dokumenterats än.
Det får bli lördagens todo,
ja nåt ska man väl göra under gräsmattedammsugningspauserna.
Om jag inte hinner imorgon bitti vill säga.






Ha det fint tills vi ses igen.

Ut och njut du som är ledig. 

Kram B 


 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin