lördag 30 april 2022

En bra affär och Valborg



Sådärja då var dagen passerad för detta år med ......
dagen då jag blev ett år äldre.

Tack för det.

 Hjärtat hade med tips från coachen och med hjälp av coachens ena barn
 fixat så lyxigt mottagande och middag när jag kom hem från jobbet igår......
smörgåstårta, bakelse och ett glas rose,
 vackra blommorna och finfina presenter hade han fixat själv.

 Tack för det med.


Min present till mej själv i år var snyggaste solbrillorna.
De fick jag i förskott redan förra veckan tillsammans med
 snyggljuset som var med "på köpet.
Snacka om en bra affär/presenttillmejsjälv.


Idag är det valborg vårt traditionsenliga Valborgsfirandet med vänner och
Vintern rasat sjungen av manskör vid elden uppe på berget 
 har vi tackat nej till p g a att mannen inte orkar.
Istället blir det ett härligt och "lugnare" firande med nära och kära här hemma.
I år har jag önskat mej en enda sak i födelsedagspresent .....
nämligen att slippa fixa maten.
 Eftersom det ryktas om skaldjur för de vuxna och 
libanesiskt för barnen blir det nu till att ta tag i dukningen....... 
gissa om det blir extra allt/allin/kräftskiva.
Jajjamännnn.


Ha en fin Valborg.

Kram B 

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin