onsdag 20 oktober 2021

Två snabbstopp med perfekt resultat




Bäst att rappa på att dokumentera hösten innan den övergår till vinter
och för att då fortsätta i "rätt" fotograferingsordning 
 är det idag Prins A som står på tur.
Han som så glatt ställde upp som modell när jag var med honom 
på innebandylagsfotografering förra veckan.

Japp här förenar vi nytta med nöje ......
att få hänga med älsklingar och hjälpa till med logistiken 
är winwin för alla.
Den där logistiken är inte alltid så lätt
när det krockar med fler aktiviteter samtidigt, sovtider eller när en liten 
eller stor kille helt enkelt inte vill hänga med och kolla på en brorsa.  


Åter till fotograferingen........


......och att det oplanerade är helt klart bäst det råder det ingen tvekan om.

Det räckte med ett första snabbstopp i skogen bredvid där han bor 
och ett andra utanför träningshallen vid den lilla allén 
och så var det klart.
 Finaste höstbilderna på finaste A
och det finns ett helg gäng till :-)








Hur det var på hans parkourträning som jag fick
äran att hänga med på ?
Jodå ....... det var en upplevelse vill jag lova.
Han tyckte att jag borde testa jag med.
Ehhhhh tack men nej tack haha.

 Fin dag.

Kram B 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin