torsdag 6 maj 2021

Där går min gräns



Hej från vår alldeles egna Kungsträdgård!

Hoppas allt är bra.
Här är det bara fint, inte minst för att det redan är fredag igen. 
Ja i a f för mej som har ledig dag imorgon,
om sisådär nio timmar tar jag helg och efter den är det bara två dagars nedräkning 
till vaccinering!




 

Vår kungsträdgård var det ja ......
det japanska körsbärsträdet blommar över fort så det gäller att passa 
på att göra som i Stockholm d v s bara gå omkring under det och förundras:-)
I sista stund kom jag på att det årliga förevigandet av blomningen
inte var gjord så det var bara att ge sig ut mellan regnskurarna.
Varje år tänker jag att jag ska göra det i gryningen men 
nääää där går även min gräns.
 Att ställa klockan på halv fem bara för det känns inte värt
så det får bli kvällsdokumentation i år med. 



Ha en fin dag.

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin