fredag 22 januari 2021

Operation boxing och lilla hjärtat


Hej hej !

Hoppas allt är bra.
Här är det finfint ..... 
att vakna upp en fredag inför ledig helg hjälper helt klart till med måendet :-)

Vart denna veckan tog vägen kan man undra.
Eller det vet jag ju såklart. 
Då och då är jag schemalagd betydligt fler timmar än vanligt på jobbet,
och just denna veckan är en sån "då och då.
Veckan har innehållit långa mer eller mindre med betoning på M E R 
stressiga jobbdagar varvat med att checka ut , stänga av livet där när dörren stängs bakom 
och direkt åka hem för att fortsätta att ta det jag skrev om sist till nästa nivå:-)

D v s operation boxing.

Vad unboxing är har väl inte undgått någon,
jag har gjort tvärtom.
Ska fota i helgen när jag är hemma i dagsljus så ska ni få se.

Fredag ja .......
det är även lika med veckodag för den här lilla älsklingen:-)
Alltså hur söt får man vara?!
Precis som de andra är hon en elvapoängare av tio möjliga!




Å tänka sig att äntligen lyckades jag få till några såååå fina bilder på lilla Prinsessan .
Leendet när hon tittar upp på sin pappa kan smälta både is och hjärtan:-)


Men det gäller att vara snabb ..........



....... innan lilla Prinsessan blir trött och somnar . 


 Nu kör vi nedräkning .........
bara nio timmar kvar sen så tar vi helg :-)

Med det önskar jag er alla en fin fredag.


Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin