torsdag 28 januari 2021

Ja men såklart .....gissa vem som kom så lägligt.






Snö, snö, snö .....wow vilken vintern vi vaknade upp till i morse:-)
Magiskt vackert men att
ta sig till jobbet tidigt på oplogade vägar var ingen höjdare ,
inte att ta sig hem heller för den delen!
Hann som tur var se i tid att det var totalstopp på motorvägen så det fick bli en alternativ omväg.
 
Hela världen är nu täckt i ett mjukt fluffigt täcke och jag har tillbringat kvällen med att
skotta, skotta, skotta och skotta lite till och när jag precis var klar och kommit in kom .....ja just precis 
P L O G B I L S H E L V ***T:-)
Så lägligt .... N O T !
Ja ja bara att ta sig ut igen.



Hej på er förresten !

Hoppas allt är fint.
Här är det bara bra förutom träningsverk i armarna.
Mannen hade sån tur att han jobbar kväll idag med
vilket betyder att han slapp både snön i stan som sonen fixat 
och allt här hemma som hans stackars fru har slitit med.
Nu är allt klart tills han kommer hem, t o m vallen är väck
så imorgon ska vi bara njuta av en ledig dag tillsammans här i " Narnia" ........
förhoppningsvis utan mer skottning.
 


Ja jag veeeeet att jag kunde ha släpat ut snöslungan 
men det är ingen sport ...... man ska skotta för hand!
Japp så är det bara.
Eller om sanningen ska fram så har jag ingen aaaaaaaning om 
hur jag får igång den så det var liksom inget alternativ  :-)
Å lite motion skadar ju inte.










Snöiga hälsningar från Bittan

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin