onsdag 18 november 2020

Att sprida glädje....


 

Nämannnn ser man på  ........

jodå visst är det väl självaste Nissarna som har flyttat in på Skogssäter eller flyttat in kanske var att ta i mer varit här och förberett för inflyttningen som sker på riktigt den första advent.

Fem Nissebus är nu inspelade och ytterligare något mer avsnitt lär det säkert bli framåt helgen, att göra detta stod på min jultodo 2020 den som jag skrev redan efter förra julen.

Check å bock på den punkten med:-)

Med facit i hand så känns det just i år mer än viktigt att göra något som förhoppningsvis sprider lite extra glädje och även om nu mot förmodan ingen annan alls kommer att roas av det så var det i a f himla kul att spela in:-)

Allt som piggar upp ska man se till att göra.

Vem vet ni kanske får se en glimt eller ett avsnitt här framöver......... om inte så varför inte spela in själv vetja.

Kram B 

P.S Ja jag vet och jag blir lika tokig som du på att radinställningarna inte går att rätta till i vissa inlägg.

Ska testa med en annan mall framöver samt ge mig på HTMLkodningen men det kräver tid och tungan rätt i mun.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin