måndag 6 juli 2020

Vad är det för fel ??????



Trevlig helg eller start på veckan eller semester .....
bara att välja vad som passar.
För min del är det nu helg efter en helt galen jobbhelg!



Inte nog med allt oförutsett och utmanande som hände .......
det där med Covid-19 verkar de flesta som rör sig på köpcenter
helt ha glömt när det regnar och man är shoppingsugen!

Har ett helt gäng inte alls trevliga upplevelser från kollegor
mitt  i "skottlinjen" men hur folk beter sig behöver jag inte gå in på närmre här
utan konstaterar mer vad är det för fel 
eller har man helt missat vad som fortfarande pågår??????

I min roll slipper jag som tur är att ha en massa människor inpå mig 
och på bakomytor och kontorslandskap 
råder exakt samma distansering och hygienregler som 
i mars, april maj och juni.
Mitt jobb i galenskaperna är istället ta hand om en diverse annat
konstigt som det medför.


Så dagens plan är att inte lämna tomten 
utan tillbringa den här hemma i  Skogssäter garden.

Bilderna är från en kväll förra veckan men kors i taket ......
efter denna regniga helg som varit skiner solen igen så nu blir det och njut.

Uppdatering inne för att byta kläder
och det är I N T E till bikini.
Efter en halv säck klippta rosenblad är det nu samesame väder som i helgen
att fylla resten av säckarna får bli i regnkläder.
Skam den som ger sig.
Är det trädgårdsdag så är det.



Kram B 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin