lördag 11 juli 2020

Here comes the sun



Here comes the sun ......
jodå det hjälpte att lägga ut kudden.
I a f  den dagen.
Idag är det mulet och grått igen 
och även om jag jobbar till kvällen föredrar jag sol och blå himmel
som kontorsutsikt..... alla dagar i veckan.
Hur har du det?
Ser bilder från olika ställen på kusten 
där verkar det vara lite bättre än här i a f.






Risken med detta väder är att vårt 
crowd management team får lite att göra även denna helg.
När kunderna väl är inne i huset är det inga som helst problem 
men som jag skrev om tidigare i veckan 
alldeles för många nonchalerar riktlinjer och beter sig som vanligt 
så det krävs ett gäng CMT:are för att styra upp.



Nu var det inte jobb jag skulle skriva om utan 
det ni ser på bilderna ......lite gammalt nytt i utredningsväg.

Här har det möblerats om utomhus.

Det runda matbordet fick flytta ner en våning och byta plats med 
denna grupp.
Ja jag vet .....vi har några sittplatser men alla används
beroende på sol och med tak eller utan.


Prins L roade sig med att räkna dem häromdagen 
men varje gång när han närmade sig femtio lyckades han komma av sig 
och fick börja om igen så till slut gav han upp haha. 
Jag får räkna nån dag för vi har några till som jag vet att han inte fick med.


Vad tror ni ......
comes the sun lagom till semestern ?
Fem dagar kvar tjoho.

Ha en finfin helg.
Kram B




Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin