onsdag 26 februari 2020

By night



Hej mitt vinterland i vårskrud igår kväll!

Ja som ni redan sett så kläddes hela trädgården i ett fluffigt gräddtäcke
fettisdagen till ära.
Å här är det är inte bara snön som lyser upp
en och annan utebelysning hjäper till rätt bra med:-)




Bilderna är från igår kväll
men det ser likadant ut idag med förutom i skrivande stund att det fortfarande är ljust.
Har precis kommit hem efter hår och brynfix och en massa handlande.....
vad jag däremot totalt glömde var att inspektera byggandet.
insåg när jag körde ut på motorvägen att 
ja just det jag skulle ju åkt förbi och kollat köken!
Ja ja det får väl bli imorgon kväll ,
då har det väl hunnit lite mer tänker jag.





 Den där fjällenresan har fått mej att uppskatta vinter och ser det med helt andra ögon.
Bättre sent än aldrig.
Inte för att det behövdes snö nu när tulpanerna kommit upp
och häcken hade börjat grönska men vackert är det helt klart.























Ha en fortsatt fin lillelördag.

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin