fredag 14 februari 2020

Alla hjärtans allin....



Sådär ja då var allt klart inför årets alla hjärtansdagsfest .....
nu är det bara de små och stora gästerna som saknas.

När ni läser detta gissar jag att det går livat till här
och eftersom vi ska vara barnvakt ikväll är 
det är lika bra att kika in med ett hjärtligt hej nu 
för det lär inte bli så mycket tid emellan fest och kväll.

Så hej hej !

Hoppas ni har en lika fin och solig dag som vi har.
Förberedelserna inför idag och helgen tog visst lite
längre tid än väntat så inte för att jag hinner ut och njuta av solen 
men det går lika bra att njuta av den i mitt ljusterapi rum med.

Ja varför dekorera lite när man kan gå all in?
Ni ska få se resten en annan dag .....
om jag nu har lyckas fota mer vill säga.




Beställde miniminibullar av min hovleverantör 
och eftersom jag aldrig kommer ihåg hur spritsarna blir 
så blev det en sån här spritsvariant av den rosa grädden .....
helt enligt planen ..... eller inte haha.
Hur svårt ska det va liksom.




Det där glasstället kan man använda till allt ......
allahjärtansdagssemlor i strut t e x . 


Ha en riktigt fin alla hjärtans dag.

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin