fredag 22 november 2019

Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig .....



Glad fredag !

Här kommer den garanterat att bli glad........
 årets första småPrinspepparkaksbak ska ske i eftermiddag.
När lugnet har lagt sig efter det 
tänkte jag fortsätta med preadventsplaneringen 
innan kvällens taxitjänst tar vid.

Det där med kortveckor är fint det .....
speciellt när lediga dagen infaller i samband med helg.



Preadventsplanerandet innebär precis som det låter d v s planera 
men också att fortsätta med temat lite i taget. 
Kom hem sent igår men hann ändå med 
att plocka fram fler belysningar.
Två lysande paket hamnade på puffen/utepicnicbordet /pallen i matsalen. 
Där står de så fint tillsammans med Eiffeltornet i snöglob och en glittrig kvist
och lyser upp hela rummet.
Just dessa paket kommer faktiskt från Dollarstore.
 Min kollegas syster köpte upp hela lagret så fort de packades upp i september
så de har stått och väntat ett bra tag nu på att få komma fram.
De finns liknande på fler ställen  b l a Dimoda och Hemmahallen
har jag sett men där till ett helt annat pris.
Mina kostade typ gratis.
Bra där med "gratis" och att de går under kategorin belysning 
 när man som jag I N T E 
varken vill eller behöver shoppa mer jul.
Eller vill och vill .......
efter att ha sett Newport öppna julshopen igår
så är man väl inte sämre än att man kan ändra sig haha.

  


Ha nu en riktgt glad fredag och trevlig helg.
Vi ses snart igen.


Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin