lördag 21 september 2019

Tivoli och lite materiell lycka


Hej mina vänner !

Hoppas allt är bra. 
Här är det bara fint.
En blank solig ledig helg väntar på att fyllas 
vilket som vanligt inte lär vara något större problem.
 Sovrumspresenten till oss som jag skulle hämta igår 
den fick mannen lösa eftersom jag jobbade över.
Själv hämtade jag en annan present, en som var minst lika bra ....
fast på ett helt annat sätt.
Lite materiell lycka som börjar på I-Phone och slutar på 11 pro :-)
Bokade min när den släpptes förra veckan och igår levererades den.
Ni som har koll förstår ju precis vad jag ska starta den blanka lördagen med  .......
jajamän kolla in alla nyheter och fota mer än vanligt.
Trippelkamera med vidvinkel och en massa extra allt.
Bra där !





Men först backar vi tillbaka till en måndagskväll .....
en bättre sådan i Köpenhamn och vår tidtillsammansinvestering september.

Efter wineoclock med gratis vin och en kopp kaffe på hotellet bytte vi om
och gick tja vad det nu kan det ha varit .....
typ hundra meter till Tivoli. 
Det där med hotell med bra läge ni vet.
Ett tivoli i höstskrud men det spelar liksom ingen som helst roll
 vilken årstid man än är där är det verkligen så fint.






Vi var ju inte precis där för åkattraktionerna utan mer för att käka och bara 
njuta av allt vackert ......
men jodå nåt måste man ju åka så 
det fick bli HC Andersens skattkista.
Lite lagom sådär.


Om det är vackert i dagsljus så är det helt magiskt 
när all belysning tänds.
Tivoli by Night , shoppingen och ett restaurangtips spar vi till ett annat inlägg.










Trevlig lördag.

Kram B 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin