fredag 20 september 2019

Rykten och uppiggning




Glad fredag på er !

Hörde ryktas om att det ska bli varmt och skönt igen 
nu håller vi tummarna för att det stämmer
för fy vad ruggigt och höstigt det har börjat att kännas 
tidigare och tidigare på kvällarna redan nu.
Men men det är inget att gnälla över utan mer som jag gör ..........
konstaterar faktumet.
Det och ser till bli uppiggad på olika sätt, njuter av mysiga innekvällar , 
mysiga utekvällar i badet och reser till solen om ett tag. 
Ja jag vet att ni är många som älskar hösten ,det gör jag med ..........
i a f då när det är vackert det där ruggiga , fuktiga och fula gråa kan jag lätt vara utan.
Bara att följa  mitt recept ovan så går det bra tills preadvent tar vid.



Kolla vilken uppiggande färgexplosion vi möts av i hallen förresten .
Helgblommorna som inhandlades i Danmark redan i tisdags.
Även om vi fortfarande har en hel massa
blommor alldeles gratis hemma i trädgården går det liksom inte att låta bli
att få med sig några buketter hem från grannlandet.
Ä ännu mer uppiggande blir det på väg hem från jobbet i eftermiddag........
då ska jag nämligen hämta en present till oss hos min bästa E ,
hon som driver den här "lilla" butiken.
Vi har ju handlat allt hos henne till sovrummet och är fortfarande lika nöjda idag
 typ sex , sju år senare som dag ett.
Det har varit dags för en uppdatering av vissa delar ett tag 
så för ett par veckor sedan slog vi till och beställde
 det som ska nu ska bytas ut.


Trevlig helg på er .

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin