lördag 6 juli 2019

En dementi och att ha startat masstillverkning.......



Snart är det halvtid på semestern och nån har startat masstillverkning av fågelholkar .....
ja ni hör ju ..........
när han står i garaget och snickrar holkar då har han kopplat av totalt.
Jaja han är glad , Prinsarna som har fått dem är glada så då är jag glad med:-)

Men jag får väl dementera .......
sommarkoden var kanske inte knäckt fullt ut ändå ,
vi vaknade till sol i morse som sen raskt byttes mot ihållande regn 
å sen har det regnat, regnat och regnat!
Bilderna är från igår kväll om nån undrar.

Med det konstaterandet och det totala avkopplandet så 
börjar det nog bli dax att kolla kartan och ta tag i
V A D  vi ska hitta på för något lite längre bort än hemikring :-)
Jag fortsätter väl med min avkoppling kartkoll 
och han får väl fortsätta med sin och hjälpa till när han pausar.
Kartor på nätet och GPS i all ära , bra å ha och nödvändiga när vi åker 
men tacka vet jag en riktig hederlig när man ska planera.



Att bygga om glasverandan får bli höstens avkoppling projekt,
nu tar vi semester .........en solig sådan :-)




Ha en fin lördagskväll,
vi vet exakt vi ska göra i regnet i a f ......
läsa karta och googla:-)

UPDATE .... å där kom solen tillbaka igen .
Dementerar dementin :-)

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin