lördag 6 juli 2019

Äntligen är koden knäckt....




Nu är koden knäckt !
Ääääääntligen :-)

Om sanningen ska fram så var det nog inte min
sommarshopping och drinken i förra inlägget som återkallade sommaren ......
nääääää jag hade stor hjälp av tre små sommarkillar med .
Tre ja .... den fjärde hjälpte till på sitt håll han med :-) 

Det som avgjorde på riktigt får ni se i slutet av inlägget !!!!!

Torsdagen var avsatt till en sommarjinx/Prinsdag.
 Först fick MellanPrinsen lite egentid ......
vi spelade boccia , käkade glass, åt köttbulletacos!!! 
och han passade på att beställa en sommarpresent ........
 en fågelholk som Farfar snickrade:-) 

Och som han sen sa till hans mamma när vi lämnade tillbaka honom 
och berättade vad vi hade gjort.....
han hade i a f  I N T E  tittat på Tv :-)
Näääähäääää sa mamman och skrattade vad har du I N T E  sett då ?
Jag har I N T E  sett Spiderman och jag har I N T E sett Turtles :-)

Efter hemleverans av MellanPrinsen åkte vi vidare mot
förskolehämtning av de små.
Två små knattar blev såååå glada när vi kom.


De gjorde sitt bästa att skapa sommar de med ......


..... vi började hemma hos oss i lekrummet .







Sen gick vi ner och tittade I N T E på tv,
 absolut inte på två Ninjagoavsnitt .
Näää det gjorde vi I N T E :-)



Framåt kvällen åkte vi hem till dem ,
där bytte L om till kostymen som knäckte koden 
och löste jinxningen , den som är synonymt med hur vädret varit några dagar !
Å  där vände det och sommaren kom tillbaka :-)
Sommarshopping i all ära eller en sötsyrliga drink 
men vad som krävs är att ta på sej detta haha.
Eller så var det kanske när Morfar testade densom avgjorde 
men det fick jag tyvärr ingen bild på.....
tack o lov haha. 


Ha en fin dag,
själv är jag iväg på tidiga viktigheter inför vad som komma skall.

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin