torsdag 25 april 2019

Att vara helgarderad ......



Packad och glad .........
  snart bär det iväg på min överraskningsresa :-)
Först en jobbdag och en skolgårdfest med Prinsarna sen så mot......
ja det har jag fortfarande ingen blekaste aning om .
Å inte har han försagt sig heller
inte ens så mycket som antytt den allra minstaste lilla ledtråd
Han är sååååå hemlighetsfull , 
 nog hade varit bra om man fått en hint 
eller åtminstone en väderprognos för dit vi ska men icke sa Nicke :-)

Vad man gör då ?
Packar för alla eventualiteter såklart :-)
Man packar för storstad , man packar för landet , 
man packar för ljummen värme och för lite kyligare temperaturer.
Med tanke på den sommarvärme vi haft här hemma fast det bara är april 
så är det lika bra att gardera sig för allt.

Klänningar, flipflop och bikini 
likaväl som jeans , sneakers  blusar , tröjor och jackor, paraply.
och inte att förglömma ......
det igenklistrade kuvertet med min gissning  
eller rättare sagt gissningar för jag har tre alternativ.
Får väl se om jag är häxa eller inte :-)



Ha det bäst, 
vi ses snart igen hoppas jag.

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin