torsdag 21 mars 2019

Ett bättre projekt och att sluta drömma



Hej mina vänner !

Kom på en sak .....
det där jag skrev om förra i inlägget
Skogssäters förvandling ni vet .
Mycket är det ju som har byggts om , 
byggts till och renoverats här hemma genom åren.....
både inne och ute. 
Ett av de bättre projekten ute är helt klart Skogssäter garden spa
det brukar jag skriva om men det tål att upprepas.
Funderar ni på spabad så sluta genast med det ......
se till att förverkliga drömmen NU.
Varje gång vi badar säger nån av oss att det var det bästa vi gjort .....
ja förutom Prinsen och Prinsessan . 
DE slår det är det allra bästa vi gjort :-)
Men faktum är att det inte är mycket som slår ett dopp under en 
stjärnklar himmel varvat med en bastu med utsikt 
över badet och dalen.




Igår kväll när jag kom hem lagom trött efter jobbet och nagelfixandet 
hade mannen kört jord till nya uteplatsen tills det blev mörkt.
 Just när jag kom höll han som bäst på att hämta ved för att tända i bastun
så stället för det där enkla bekväma valet att bara tillbringa kvällen
 inne i soffan framför tv:n med en dator i knäet , en padda och en telefon inom räckhåll 
var valet inte svårt att vardagslyxa ute isätllet.
När vi hoppade i bubblet ute i spabadet var det inte bara stjärnklart 
utan även fullmåne och en sån där magisk kväll.
En onsdag kväll när livet är som bäst ,
en kväll när man " tvingas " att prata med varandra haha.



Hoppas ni hade en lika härlig Lillelördagskväll som vi
Nu kör vi torsdag.

Kram B 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin