söndag 3 mars 2019

Check in ....




Det där med rättvisa .....Vi har som tradition
att SmåPrinsarna sover här en och en.

De har full koll på vems tur det är härnäst .
Nu var det tydligen föräldrarnas tur 
och först ut var Prinsessan .....
hon som verkligen behöver få sova en hall natt 
checkade in igår kväll .


Jag och min Minime skippade mello och intog Skogssäter garden spa istället.....
jodå hennes pappa fick var med han med .



Vi passade på att skåla för det jag gjorde mer på lördagen ,
det som kräver ett eget inlägg .


Ni som följer mej på Instagram vet redan att 
jag hade stora rensardagen och av bara farten togs det äntligen tag i framtidsplanerna.
Mannen lade sten i stan och kom hem lagom till pensionsvalen  :-)
Mer om det kommer i veckan .



Att jag är nöjd efter denna helg är bara förnamnet .....
å helgen är ju långt ifrån slut 
en hel blank Vasaloppssöndag är kvar :-)
Ja på tal om det ja .....det är också en viktigt tradition .....
frukost till starten och sen målgången , det är ett måste .



Bilderna på oss är från igår ,
resten är från förra helgen då det var betydligt mer snö kvar ser jag nu.
Ja som ni vet så i tillbringar mycket tid här .....
minst en gång per helg ofta två och mitt veckan med .......
det är vardagslyx om något att kunna spaa på hemmaplan . 




Än så länge är det mörkt men snart så.....
vår och dagsljus :-)








Glad spa och vasaloppssöndag på er .
Nu startar de snart :-)

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin