torsdag 10 januari 2019

Vad som hänt !


Det var inte meningen med det längsta uppehållet
i bloggens historia men sen i lördags eftermiddag 
har jag inte vetat om det varit dag eller natt .......




Jag blev bara sämre och sämre så vid lunchtid gav jag upp.
När jag väl kom hem hade jag " bara " 39.5 i feber,
sen har den varit uppe på betydligt högre nivåer .



Nu ligger jag i soffan hostandes med huvudvärk 
och tänkte i a f få till ett livstecken om nån undrar vad som hänt .
Inget roligt inlägg precis .


 Under dessa dagar har världen visst förvandlats till ett vitt sagolandskap ,
det däremot det är lite roligare det .




Ta hand om er.

Kram B

6 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej! Jo jag började faktiskt fundera i går, varför det varit så tyst, både här och på instagram! Men nu vet jag och jag säger Krya på dig!! Hoppas att du snart mår helt bra! Kram Annika

Hemma hos Märtha sa...

Usch, verkar som att influensan är på ingång! Krya på dig!
Anne-Lie

Bittan sa...

Tack snälla! Kram B

Bittan sa...

Inte bara å ingång, den verkar stanna med ! Tack snälla ! Kram B

Cat sa...

Fy för influensa! Krya på dig. Kram, Catarina

Bittan sa...

Tack snälla . Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin