söndag 16 december 2018

Perfektionism i form av julgodis ....





I år lyckades jag verkligen med mozartkulorna ......
ser ni vad helt perfekta de är , inte bara i smaken utan i utseende med .
Exakt lika stora och så snygga med ringlad choklad, helt enkelt ett mästerverk .
Haha trodde ni på det ?
Näääää som vanligt när det är perfektionism så är det min MiniMe som bakat .
Mina blev visserligen rätt fina med med guldströssel men långt
ifrån så här perfekta som Prinsessans .




Här bakas inga mängder av julgodis men Mozartkulor 
och pepparkaksdammsugare det är ett måste .
I år gjorde jag även dessa plättlätta och snabba hjärtan .
De måste du testa om du som jag älskar marsipan .

How to :

kavla ut marsipan 

lägg på aftereight

ta ut hjärtan eller nån annan form med pepparkaksmått 

Pensla dem med choklad och strö över strössel.


Jag valde med guld och granar som jag hittade på Lagerhouse.



Ha en finfin tredje advent .
Vi ses igen lite senare ,
då ska ni få se nåt mer juligt .

Kram B 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin