tisdag 2 oktober 2018

Något enkelt i oktober .......eller inte .


A simple mess ......
eller inte så simple alls förresten  .
Dagens tips får bli min glad oktoberpresent ..........
eller rättare sagt mina då jag fick två " simple mess " .

Till Bittan från Bittan.
Tack Bittan :-)

Vilken himla tur att jag var värd en glad nymånadspresent .
Båda mina och en himla massa annat snyggt 
finns HÄR ,
Dansk design by Louise Dorph .

Att det har saknats något stort på matsalsbordet har jag 
vetat ett tag däremot inte vad som saknats .
Nu vet jag .


Oktober månad firades med en stor tung sak och en lätt ,
en stoooor tung urna och matchande lätta servetter.






Glad oktober på er alla .

Kram B

2 kommentarer:

Anneli sa...

Vilken otroligt vacker vas! Vad ska du ha i den? Vita blommor eller kanske eucalyptusblad skulle vara snyggt! Kramen och ha det gott! Anneli

Bittan sa...

Ja visst är den fin . Just nu är det íngenting i den , den är fin som den är men kan helt klart tänka mig både vita liljor , gladiolus eller vass . Ha en fortsatt fab vecka . Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin