fredag 26 oktober 2018

3 in 1 ......kundkväll , dejt på stan och en baravidag



Hej där och glad fredag på er !

Ni som hänger med på Insta vet att den där viktiga gårdagen då mannen och jag
hade ledigt tillsammans innehöll mer än vår mysahemmadag
med trädgårdsfix och uteplatsbygge  .

På eftermiddagen under tiden han kopplade av med att bygga hade jag dejt 
med min bästa H i stan och sen var jag och finingen her self ......
d v s min Prinsessa på kundkväll. 
För en gångs skull blev det knappt nåt fotat,
varken på det ena eller det andra så ni får helt enkelt tänka er en massa butiker en solig eftermiddag
och en massa folk på kundkväll .
H och jag gjorde stan i city och fick äntligen tillfälle att premiära STUK
vilket är ett ställe vi båda lyckats missa men tänkt så länge.
Igår blev det kaffe men löjromspizzan med bubbel såg definitivt inte fel ut ,
det och en hel del annat de redan blivit kända för så det lär bli fler besök .
En kompis svärson driver det och har verkligen lyckats.



Hann lagom hem och vända innan det var dags att hämta den finaste av dem alla ,
min Minime.........
 för att dra mot stan igen och gå på kundkväll .
Vi var som sagt inte precis ensamma där ,
vi möttes av en lång kö in när de öppnade igenför kvällen efter ordinarie stängning. 
 Väl inne var det helt okej då det var begränsat anmälningsantal och en himla massa personal .
Lite småplock och en goodiebag senare kom vi hem lagom till läggdags.






Å jodå min Handyman hade kommit bra mycket
längre än jag kunde tänka mej med bygget ,
nu har vi golv på den nya delen med  !
Note to self ... fota idag så vi har undertidenbilder sen .

En torsdag att leva på ,
nu blir det till att göra det bästa av denna fredag med .
Såg en sak i stan igår som jag inte kunde släppa så det blir nog en sväng in dit
innan dagens todo .


Ha en riktigt trevlig helg .


Hopas vi ses snart igen .

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin