söndag 23 september 2018

Konst eller bara konstigt .....




Hej på er !

Det där med att sätta guldkant på dagen och att fira .....
ja det ska man alltid göra tycker jag .
Å har man inget att fira är det bara att hitta på nåt .
Som idag t e x då ska vi fira stora gardenmassakerdagen ........
om det är att sätta guldkant på dagen att jag 
höll på att inte känna igen mej när jag kom hem igår det kan väl diskuteras.
Mannen röjsågade och högg ner träd hela dagen och ska fortsatt idag med .
Både i skogen , runt lusthuset och röja upp gamla igenväxta trädgårdslandet .
Detta är början och något vi behövt göra i flera år ,
nästa steg är med grävmaskin för att rätta till ordentligt .





Under tiden jag är på jobbet och han fortsätter med att göra fint i trädgården 
tänkte jag att vi tar väl ytterligare ett avsnitt på vår hemliga roadtrip .......
here we go med del tre .




Det mesta var ju stängt vid Göta kanal ,
men här vid nästa stopp var det som tur var öppet .
Via småvägar över militärområde hamnade vi på nästa delmål .......
nämligen Klangahamns fiskeläge.
Här köpte vi både rökt fisk och världens godaste romsås i den lilla butiken 
och om det var utomlandsvarning på förra stället så var det mer skärgårdsvarning här .




Konst eller bara konstigt med fiskhuvuden på väggen ?
Välj själv .



Fortsättning följer en annan dag,
nu ser jag fram emot att komma hem och se massakern del två .

 Ha de bäst .

Kram B



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin