måndag 6 augusti 2018

En favorit i repris som ni bara måste testa !


Hej hej !
Måndag och här har vi en hel veckas ledighet kvar .
Inte dumt alls :-)
När ni läser detta är vi på resande fot ,
japp precis som förra måndagen men inte riktigt lika långt denna gång .
Vart det blev denna måndag får ni se snart .
Tänkte att ni först får kolla på när nån testade ett av mina senaste inköp ......








..... behövs liksom ingen vidare förklaring hur det gick eller vad han tyckte om den :-)
Glöm inte att sätta på ljudet föresten !
Att se detta live slog det mesta ,
det var länge sedan jag skrattade så hejdlöst .....
mest med tanke på att han inte precis är den som badar mest i familjen :-)


Å när ni sett det får jag lov att bjuda på en riktig favorit i repris ......
banoffiekladdkaketårta  .
Mmmmmmm ,
jag är ju ingen Queen av fika precis men denna  ......
tack men ja tack till en bit till och ytterligare en liten till  .
En bättre kombo av kladdkaka och toffiefeepai ,
alltså ni bara måste testa den , googla så hittar ni recept 
på världens lättaste godaste tårta/ kaka ever .


Har man sett .......
en annorlunda kombo av alla mina manligahjärtan på samma bild .
Den allra minste Prinsen och hans morbror 
aka sonen och vårt Prinsbarrnbarn numero fyra :-)
Kärlek på den .



Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin