lördag 9 juni 2018

Totalhaveri och The hotell



Hej på er !

Lördag och jobbhelg efter en härlig fredag med sommarvärme ,
namngivelseförberedelser och dejt med alla mina badPrinsar .
Inga bilder på det eftersom jag inte hann kolla vad som fastnade 
p g a att det råder totalhaveri här !!!!!
Nätverket la av igår kväll 
och efter många om och men och felsökningar 
så funkar  i a f fibern med sladd rakt in i 
ja ..... inte vet ja .... nån av alla dosor .
Förra gången det hände hade leverantören glömt att meddela om nån
uppdatering så min HandyMan får ringa och höra om det är nåt sånt
denna gången med.






Istället för sommarbilder 
och drinktips hemifrån passar jag på med ytterligare ett Parisinlägg .
Kommer nåt mer sen har jag nog dokumenterat allt 
från vår bröllopsresa jag vill spara för framtiden här .
Det är för vår egen del och vem vet 
nån av er kanske gillar resetips med .

Bästa utsikten  .....
helt klart från vårt hotell .
Terass .






Å hotellet hade inte bara bästa utsikten .....
frukosten den fick tio poäng den med .
Frasiga croissanter , krämig äggröra , krispig bacon,
färskpressad juice , goda ostar , färsk frukt ,yoghurt i glasburk
en riktig kaffemaskin där det bara var att välja på allt möjligt 
om man inte ville ha från den vanliga vill säga 
plus allt annat man kan tänka sig .
Det enda som inte var tiptop var faktiskt sängarna ,
men det är sällan vi hittar nåt som är bättre 
eller ens i närheten av
våra egna från Sova ....
specialutprovade , ställbara och så väl värd investeringen .














Nu mot en jobbdag och hoppas på att 
nätverksproblemen hemma 
"löser sig " .
Han hade liksom liiiite annat att göra idag.
Ha de bäst och du som är ledig......
njut det ser ut att bli en lika varm , solig och härlig dag idag med .

Kram B






Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin