lördag 2 juni 2018

Järnvägar oxå !



Halloj lördag efter en bättre fredag !

Hotell bokat inför  kommande bröllop i sommar ,
test av min glad junipresent , en god middag ,
Skogssäter garden spa och en ljummen kväll hemma ....
ja bättre än så blir det inte !

Har ju några Parisinlägg kvar att dokumentera för framtiden  ......
du som inte är det minsta reseintresserad får klicka ner nu 
ni andra ska få ett annorlunda tips  .




Ni som är kvar och är reseintresserade 
 vet säkert att det finns en park högt upp på ett gammalt nerlagt järnvägsspår 
i New York .......
men visste ni att det finns ett samesame i Paris med ???


Jajjamännn .... en fyra km lång oas mitt i .....
ja inte visste vi jag va jag va jag vi va haha .
Min kartläsare med inbyggd GPS vet som tur ALLTID var vi är .
Metro några stationer från vårt hotell ,
byte till en annan och ytterligare några stationer 
åsså en bit att gå innan vi kom till ena änden .











Ett annorlunda Paristips men väl 
värt ett besök .

Ha en härlig lördag.

Kram Bittan 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin