fredag 4 maj 2018

Välkommen till .....





Hallihallå min vänner !

Glad fredag på er :-)

Alltså först och främst :
ni har väl inte missat serien Välkommen till ?
Sänds på torsdagar kl 20.00 på kanal fyra eller närsom på Play,
Senast var det ju Magnus Samuelsson med familj som fick leva tillbaka till 1982 .
Oh maaaaj gaaaadh vilken igenkänningsfaktor :-)
Nöjermassakern ,filmerna , musiken , kläderna , mopeder , bilar ,sminket ,maten och
det österrikiska lantvinet .
Snacka om en återblick .
Hjääääälp hahaha !
Det är olika år så inte bara det går att ha
igenkänning om man är både äldre och yngre.


Tänk att 1982 hade jag känt denna pingla i x antal år år ,
vi ses inte precis varje vecka år men det spelar ingen roll bara att fortsätta från senaste gången
Min bästa K .......
alltid lika kul att ses och prata gamla minnen och vad som hänt sen sist.
Å häromdagen fick vi äntligen till en dejt 
t o m en spontandejt en förmiddag jag började elva och 
 hon så lägligt var i krokarna kom hon förbi :-)









Igår dejtade jag en annan pingla , nämligen A.
Henne har jag inte alls känns lika länge ......
bara sen typ 1986 :-)
A som i alla år vägrat att vara med på bild vägrade såklart nu med .
Hon kom med en så fin grattisblomma och dagen till ära hade jag " bakat " .....
mandelkaka med passionsfrukt och blåbär .
Avancerat värre !












Ha nu en riktigt trevlig helg .
För min del väntar jobb lördag och söndag .......
hur nu det gick till ?????
Inte kan det vara fem veckor sedan senast ?
Jodå tydligen enligt både schema och almanackan !

Men först ledig dag och en massa både kul och jobbpåandrajobbetjobb inplanerat .
Börjar med att träffa två nya bekantskaper 
en lägenhets och en lokalhyresgäst för att skriva kontrakt 
sen så ...... ja det får ni se en annan gång.

Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin