lördag 21 april 2018

Lycka är att spana in ........










Brukar ju ligga en dag back här .......
men idag är det bilder från mer än en dag sedan 
närmare nästan exakt på timmen för en vecka sedan  .
Mer Stockholmsweekend som ni ser .

Vid eftermiddagennär SmåPrinsarnas mamma och pappa 
drog iväg mot restaurangen och det de skulle göra på kvällen 
 gick vi ut en sväng .
Liten ville kolla på alla snygga bilar och hoppades även på att få se både polis ,
ambulans och brandbil på utryckning .
Bingo på allt utom brandbil så det var en lycklig kille vill jag lova .
Han har superkoll på  alla sportbilsmärken 
och har nu gjort Stockholm by afternoon . 


Vi började runt Stureplan 
där fanns det massor av lyxåk på fyra hjul som låter ,
det O C H en och annan polisbil och ambulans ..........



....... sen fortsatte vi mot nästa grej han spanat in
nämligen  alla lyftkranarna runt Sergels torg.


Mormor fick spana in lite kul hon med......
varken nåt som låter eller har motor utan på NK .
Om inte den stora Jonathan Adlervasen 
hade kostat närmare fyra papp hade den med ansiktet
gärna fått flytta in på Skogssäter .

Muggarna i två storlekar de skulle jag däremot
kunna tänka mig att " önska mig ".........
måste bara kolla O M de finns i matt .
Här på Newport fanns det bara blanka 
och när jag tänker efter är det nog bara det jag sett på andra ställen med  .











På Artwoods uteavdelning fanns som vanligt så mycket snyggt ,
ska bara be Darlingen bygga om trädgården ,
plus slänga upp ett hus för alla dynor och sen anställa 
nån som sköter in och utbärande samt ser till att vädret 
alltid är tropiskt först ......
sen så kan vi shoppa :-)

Tills dess så funderar jag på om jag 
ska beställa Upgrade to heavenboken
den och en till som surrogat .
Eller som min mamma alltid sa .....
har man grimma får man häst .




Väl tillbaka på hotellet 
tyckte Lilla Ja att sova det kan man göra en annan gång ........


....... en annan gång betyder två timmar senare P Å Mormor :-)


Det var förra lördagen det .......
nu åter till nu som i denna ljuvliga sommarlördag i april .
Ha det så bra 
vi ses snart igen .

Kram B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin