tisdag 10 april 2018

Att för säkerhetsskull avstå !!!!!


Halloj där  ! 

Hur har ni det såhär på tisdagskvällen ?
Bra hoppas jag ,
själv sitter jag och väntar på vinleverens ,
jadå en extra sådan som mannen " råkade " beställa .
Efter en jobbdag som bara sa swich ,
födelsedagsuppvaktning av min bästa A , packande inför Stockholmstrippen
 en sväng med bokföring så hamnade Bittan i soffan 
där hon som sagt sitter och väntar och väntar och väntar .
Å bara för att inte somna började jag kolla igenom de senaste dagarnas foton ,
hittade både det ena och det andra b la en hel del mer minnesvärt från helgen som jag inte visat.
Här kommer först den lyxiga söndagsmiddagen vi blev bjudna på 
i solen hos SmåPrinsarna .

 Innan gårdagens invigning , lite nytt i inrednings och renoveringsväg 
plus diverse andra nyheter återupplever vi den soliga vårsöndagen .
Here we go hemma från
SmåPrinsarnas egna slottsträdgård .


I lyxmiddagen ingick både trädklättring och studsmattehoppning
men för säkerhetsskull avstod jag både och .
Kände helt klart att det var lugnast så .




Att springa barfota i gräset , klättra i träd ,hoppa studsmatta 
och käka hamburgare i solen ..........
vad mer behövs liksom ?
Inte mycket :-)






Kram B

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin