tisdag 13 februari 2018

Något högst märkligt och spännande varianter på .....


Hej från soffan på Skogssäter !

Hoppas allt är bra .
Här är det lite bättre men långt ifrån hundra ,
så nån semla lär det inte bli idag .
Tur att vi är checkåbock men en semlekladdkaka som
jag fixade redan förra veckan .
Det får räcka .
Såg diverse spännande varianter på Nyhetsmorgon .......
b la lakritssemla och semlenachos .
Har du testat nån av dem ?

Det är märkligt det där , 
jag önskade ju mer tid att bara få va hemma i dagsljus.....
mer tid ja , men inte på detta vis .
Har liksom inte riktigt tid för soffhäng nu,
eller vadå nu ...... när har man det egentligen ?
Det blev det visst så ändå......
 jag ligger där jag ligger ,  tar in dagsljuset och önskar att 
jag var på benen .

Tänk att man aldrig är nöjd :-)
Ja , ja bara att acceptera och gilla läget och göra sånt som
man kan göra från horisontellt läge , sånt man inte riktigt har hunnit med .
Just nu varvar jag med att planera inredning
 och att kolla på gamla bilder .
Ni som hängt med här känner säkert igen er .
Japp nu är " vi " i Lusthuset .




Där får den lantliga inredning och lilla matplats vara exakt som det är ,
däremot väntar makeover i husets matsal .


Båda skåpen ska bytas ut , nytt vitrinskåp är redan beställt ,
och det andra har jag dagen på mej att planera.
Lite annat som planeras med hittar du 

Vad det kan bli får vi se framöver.



Ha det bäst .

Kram B

Inlägget innehåller reklam

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin