torsdag 16 november 2017

Helrenovering .....



Hej hej från the Kök !

En helrenoverad korthårig Bittan sitter just nu här på barstolen 
och käkar en alldeles för tidig frukost  .
Att klockan behöver ringa redan klockan sex efter att ha jobbat kväll
är ingen favorit men , men så blir det ibland .

Ja ni läste alldeles rätt .......
helrenoverad !

Kort hår , fixade bryn och naglar 
som matchar nya väskan   .
Eller njaaa helrenoverad är väl att ta i kanske 
men en bit på väg .

Håret är kort men inte kort som i riktigt snaggkortkort 
utan bara kort,  i a f om man jämför med längden när 
jag kom dit .

Va fiiiin du är Mååååmååååå sa Liten när jag svängde forbi dem
på väg till jobbet direkt efter .
Jo men tack lilla hjärtat ,
 själv hajjar jag till när jag passerar en spegel 
men med så många positiva kommentarer och komplimanger 
från både nära och  kända O C H  " okända " som jag fick på jobbet
så får jag väl se till att vänja mig .

Bildbevis kommer så småningom ........
idag blev det istället kök .

Tänk att det snart är ett år sedan vi rev ut det gamla
bytte plats på A L L T och byggde " The KÖK " .




Ha en härlig torsdag .
Misssa inte att kika in imorgon då är planen att ni ska få se
något helt annat än Skogssäter .

Nu ut i mörkret,
 halleluja för värmare i bilen .

Kram B

4 kommentarer:

Den där Marie sa...

Ser fram emot att få se din helrenovering :)

Ha en bra dag ♥
Kram J

Bittan sa...

Förhoppningsvis fastnar hon på bild imorgon ;-) Detsamma . Kram B

Från Glam till Damm sa...

Hej!
Vad fint ni har det hemma! Jag undrar vad tapeten bakom ljusstakarna på den nedersta bilden heter och kommer ifrån? Den är så ljuvlig.

Kram och ha en fin dag!

Anneli

Bittan sa...

Tack vad snällt :-) Det är en William Morris , MORRIS SEAWEED SILVER/ECRU heter den . Ja visst är den fin .
Detsamma till dej . Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin