måndag 30 oktober 2017

Tankens kraft i måndagsmörkret






Godmorgon denna ljuvliga höstmorgon .......
här är full storm och verkligen becksvart som synes :-)
Inte av bilderna att döma kanske men jodå så är det .
Riktigt kolsvart .

Ja men ni fattar ju .......
hur kul hade det varit att börja dagen med att fota i mörker ?
Det ser och känns betydligt bättre med ljus , 
blommor och en solig höstdag .
Å eftersom jag jag tror på tankens kraft 
väljer jag att starta dagen med dessa bilder ,
då borde det ju bli så framåt dagen .... eller ?
Det där som alla påstår att det skulle bli ljusare på
morgonen i o m vintertiden var väl att ta i ,
här är verkligen kolsvart .
Men halleluja .........
under tiden jag skrivit har det hänt nåt 
om jag tittar riktigt noga finns det verkligen hopp borta vid horisonten .
Man kanske i a f får åka iväg i dagsljus ett par dagar .
Alltid något :-)


Nu håller vi tummarna att tankens och bildernas kraft slår in
och att det blir en fin dag,
SmåPrinsarna ska på höstutflykt och jag har beställt foto på dem
då kan det ju inte regna och vara mulet .
Vår helg Götet med  bilder och tips kommer senare  .....
det är liksom inte riktigt läge att få till dem här i mörkret .



Med dessa rader och bilder önskar jag er en
 riktigt fin start på höstlovsveckan ni som har det ,
ni andra får ha en finfin start på ny jobbvecka.

Kram B 

2 kommentarer:

Happy Doris sa...

Vilka ljuvliga bilder du bjuder på denna soliga måndag :)
Önskar dig en bra dag och ser med glädje fram emot att få se mer om er helg i Götet :)
Kram Jonna

Bittan sa...

Tack , den sanslöst roliga helgen kommer förhoppningsvis i morgon .
Ha en härlig lovvecka.
Kram B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin