söndag 17 september 2017

Hipp hipp hurra och att känna .....




Hipp hipp hurra 
idag är det dubbel födelseda'.

Känner ni .......
doften av nybakade bullar ?
Nääääää det gör ni ju förstås inte för bilderna 
är inte alls från idag utan från 
 i veckan när jag var bjuden på bullkalas hos Liten .
Här doftar det inte precis nybakat denna söndagsmorgon,
det är ju jobbhelg och jag strax lämna sängen och byta den
mot ett skrivbord .
Jodå jag vet vad jag ska göra i sisådär nio och en halv timme .
Min sista jobbsöndag på nuvarande arbetsplats...
klockan nitton blir det utlovad skumpa / gravöl :-)

Vad hittar ni på ?




Här har det precis serverats födelsedagsfrukost på sängen
med både paket , blommor ,våfflor med inkokta likörplommon och Mimosa .
Å ja håll i er nu .......
tänka sig att i år slapp han Mateus .
Jajjamännnn han fick sin grävmaskin 
 som han så innerligt önskat sig .
En sån här liten gul sak som jag förevigade
från Litens fönster på bullfesten
stod överst på önskelistan.....


Eftersom jag tycker han är värd det bästa fick han istället
den nedan .
Varför snåla liksom :-)
Fann mej när han tittade ut häromkvällen
när den orange kom och stannade precis utanför vår infart .
 Grattis i förskott älskling ;-)


Nä haha det blev varken den ena eller den andra .
Det var äntligen
grävning för fiber  både hos oss och hos Liten .

Vad han fick ?
Något riktigt personligt .......
vilket faktiskt INTE var Mateus :-)


Prinsens Prinsessa fyller ju år hon med 
så Hipp Hipp hurra för dem båda :-)
Firandet av dem på riktigt 
det går av stapeln nästa helg det .



Ja men varsågod....
ta en bulle du med ,
Liten bjuder .
Men skynda dej innan de är slut .









Ha en skön söndag .....
mot den allra sista jobbsöndagen på nuvarande arbetsplats .
Klockan nitton väntas det skumpa / gravöl ;-)

Kram B





Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin