torsdag 14 september 2017

Alltså ... men allvarligt hur är det möjligt !!!!!






Alltså ........
men allvarligt huuuuuuur söt  å fräsch får man 
vara i v 41 + 4 ?!
På väg till en lunchdejt och en shoppingtur
med denna fining idag 
svängde vi ut i skogen och förevigade magen ytterligare en gång .



Även om jag är partisk så 
kan man inte låta bli att förundras över att hon 
är så snygg O C H fräsch trots " situationen  "
eller kanske mer därför att :-)




Det där med att den allra minste lille Prinsen 
låter vänta på sig är tydligen MITT fel då
det är ärftligt .
Jaha ....förlåt därå :-)

Att hon ser ut som hon gör ,
det däremot är jag inte det minsta skyldig till  .

Inte ett dugg faktiskt .

O M  jag hade sett hälften så fräsch och smal ut 
som gravid hade jag varit lycklig .......
eller näääää fel uttryckt ....
jag var ju såklart lycklig även om jag såg ut som
en flodhäst .
Å lycklig är jag fortfarande ......
mer om jag hade sett hälften så fräsch och smal ut N U 
det hade ju inte varit fel haha  .






Efter skogen och magfotandet blev det som sagt en liten
tripp till stan .
Vad som shoppades ?
Både det ena och det andra .
Det ena kan jag ju inte berätta här eftersom det är 
hemligheter till nån som fyller år .
Men om jag säger som såhär ....
han kan vara glad att hans dotter var med för
i år slipper han faktiskt Mateus :-)

Det var det ena , det andra var lite andra nödvändigheter och 
sen shoppades faktiskt ingenting med 

Ingenting var denna nedan.


Smålänning som man är kollade jag på den 
och åkte sen hem och hittade den HÄR.
Vill du beställa du med
så gör det HÄR.

Ha en fortsatt finfin torsdag .

Kram B

inlägget innehåller adlinks 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin